Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=241713&B=NORDKOB
Udbyder
Helsingør Forsyning A/S
Vindere
Indkøb eller leje af indsamlingskøretøjer
(10.09.2019)
Remondis A/S
Abildager 16
2605 Brøndby
Opdateringer
III.1.2
I stedet for:
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Tilbudsgiveren skal enten:
(a) have haft et positivt resultat som gennemsnit over de seneste 3 afsluttede regnskabsår, for hvilke der foreligger godkendte eller endeligt vedtagne årsregnskaber, eller
(b) have en soliditetsgrad på mindst 10% ved udgangen af det seneste regnskabsår, for hvilket der foreligger et godkendt eller endeligt vedtaget årsregnskab.
Læses:
Ingen krav
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 24-06-2019
Time: 10:00
Læses:
Dato: 01-07-2019
Time: 10:00
IV.2.7
I stedet for:
Dato: 24-06-2019
Time: 10:00
Læses:
Dato: 01-07-2019
Time: 10:00
Indkøb eller leje af indsamlingskøretøjer
Helsingør Forsyning A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
25165160
Energivej 25
Helsingør
3000
Danmark
Kontaktperson: Dennis Jensen
Telefon: +45 56407123
E-mail: deje@cowi.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fh.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/328776
Del II: Genstand
Indkøb eller leje af indsamlingskøretøjer
Dette udbud vedrører indkøb eller leje af indsamlingskøretøjer til Helsingør Forsyning A/S.
Helsingør
Dette udbud vedrører indkøb eller leje af indsamlingskøretøjer til Helsingør Forsyning A/S.
Udbuddet omfatter en option på forlængelse af kontrakten på uændrede vilkår i et vilkårligt antal måneder i op til maksimalt ét år. Udnyttes perioder fuldt ud løber kontrakten således frem til og med den 1.5.2022.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiveren skal enten:
a) have haft et positivt resultat som gennemsnit over de seneste 3 afsluttede regnskabsår, for hvilke der foreligger godkendte eller endeligt vedtagne årsregnskaber, eller
b) have en soliditetsgrad på mindst 10% ved udgangen af det seneste regnskabsår, for hvilket der foreligger et godkendt eller endeligt vedtaget årsregnskab.
Del IV: Procedure
De bydende har ikke adgang til at overvære åbning af tilbud
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
Valby
Danmark
De præcise frister for klage følger af § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud:
En virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
Øvrige klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk