Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=251024&B=HADERSLEV
Udbyder
Haderslev Kommune
Vindere
Administrationsbiler
(06.12.2019)
ALD Automotive Danmark A/S
Helgeshøjs Alle 34
2630 Taastrup
Opdateringer
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 01-11-2019
Time: 12:00
Læses:
Dato: 04-11-2019
Time: 12:00
Yderligere oplysninger
Der uploades revideret kravspecifikation på EU-Supply.
Tilbudsfrist udskydes til 4.11.2019 kl. 12:00.
Administrationsbiler
Haderslev Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189757
Gåskærgade 26-28
Haderslev
6100
Danmark
Kontaktperson: Ole Møller Andresen
Telefon: +45 74340148
E-mail: oand@haderslev.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.haderslev.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/337815
Del II: Genstand
Administrationsbiler
Udbuddet vedrører levering af administrationsbiler til Haderslev Kommune.
- Levering af 28 administrationsbiler samt option på yderligere op til 7 administrationsbiler i aftaleperioden. Der ønskes tilbud på operationel leasing med fast forrentning i 3 år af bilerne. I leasingydelsen skal alle omkostninger indgå, såsom etablering, tilbagekøbsaftale, serviceaftale, gebyrer m.m.
Haderslev
Udbuddet vedrører levering af administrationsbiler til Haderslev Kommune.
- Levering af 28 administrationsbiler samt option på yderligere op til 7 administrationsbiler i aftaleperioden. Der ønskes tilbud på operationel leasing med fast forrentning i 3 år af bilerne. I leasingydelsen skal alle omkostninger indgå, såsom etablering, tilbagekøbsaftale, serviceaftale, gebyrer m.m.
Mulighed for leasing af op til 7 yderligere administrationsbiler.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Mindstekrav til soliditetsgrad,
- Mindstekrav til omsætning.
Mindstekrav til soliditetsgrad: 3% i seneste disponible regnskabsår. Soliditetsgraden beregnes af egenkapitalen divideret med balancesummen
Mindstekrav til omsætning: Minimum have en samlet omsætning på 1 000 000 DKK i seneste disponible regnskabsår.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk