Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
FFV Energi & Miljø A/S
Korsvangen 6A
Att: Udbudskonsulent Bjarne Petersen
5700 Ringe
Telefon: +45 51671084
Mailadresse: bjpe@ffv.dk
Internetadresse: http://www.ffv.dk
Udbyder
Arwos Affald A/S
Vindere
(05.08.2015)
ReTec Miljø ApS
Fjordagervej 38
6100 Haderslev
Mobil neddeler til neddeling af have/parkaffald
Arwos Affald A/S
Danmark-Aabenraa: Diverse maskiner til generelle og specielle formål
2015/S 066-115367
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Arwos Affald A/S
CVR.: 33046340
Forsyningsvejen 2
Kontaktpunkt(er): FFV Energi og Miljø A/S
Att: Udbudskonsulent Bjarne S. Petersen
6200 Aabenraa
DANMARK
Telefon: +45 51671084
Mailadresse: bjpe@ffv.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.arwos.dk
Yderligere oplysninger fås her: FFV Energi & Miljø A/S
Korsvangen 6A
Kontaktpunkt(er): FFV Energi & Miljø A/S
Att: Udbudskonsulent Bjarne Petersen
5750 Ringe
DANMARK
Telefon: +45 51671084
Mailadresse: bjpe@ffv.dk
Internetadresse: www.ffv.dk
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: FFV Energi & Miljø A/S
Korsvangen 6A
Kontaktpunkt(er): FFV Energi & Miljø A/S
Att: Udbudskonsulent Bjarne Petersen
5750 Ringe
DANMARK
Telefon: +45 51671084
Mailadresse: bjpe@ffv.dk
Internetadresse: http://www.ffv.dk
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: FFV Energi & Miljø A/S
Korsvangen 6A
Kontaktpunkt(er): FFV Energi & Miljø A/S
Att: Udbudskonsulent Bjarne Petersen
5700 Ringe
DANMARK
Telefon: +45 51671084
Mailadresse: bjpe@ffv.dk
Internetadresse: http://www.ffv.dk
Miljø
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
NUTS-kode DK032
42900000, 42990000
Beskrivelse af disse optioner: Serviceaftale på op til 5 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
30 % senest 30 dage efter underskrift af kontrakt.
70 % senest 30 dage efter leveret, afprøvet og godkendt neddeler.
Eventuel service, betaling i henhold til tilbud.
Tilbud afgivet af et konsortium, skal vedlægges en udfyldt og underskrevet konsortieerklæring (kan rekvireres). Herved erklærer tilbudsgivere, at de i fællesskab afgiver tilbud som et konsortium, og hæfter solidarisk i forhold til ordregiver. Samtidig fremgår det af erklæringen med hvilken tilbudsgiver ordregiver kan føre afklarende drøftelser med bindende virkning for konsortiets øvrige deltagere.
— Underskrevet erklæring om, at virksomheden ikke er udelukket fra at afgive tilbud i henhold til artikel 45 i direktiv nr. 2004/18/EF af 31.3.2004. Fortrykt formular er vedlagt som bilag 1 og skal benyttes ved tilbudsafgivelsen.
— I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår Tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, virksomhedens balance eller uddrag heraf for de seneste tre afsluttede regnskabsår.
— I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår Tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, nøgletal for de seneste tre afsluttede regnskabsår.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Krav om minimum positiv egenkapital.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med minimum dækning på 5 000 000 DKK.
— Referenceliste over de betydeligste sammenlignelige leveringer der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Udfyld bilag 2 — referenceliste. Hvis Tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet, (underleverandør eller konsortium) skal tilbuddet tilsvarende indeholde en beskrivelse af de pågældende enheders tekniske kapacitet.
Del IV: Procedure
Skal der betales for dokumenterne?: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Fax: +45 33307799
2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. 1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk