Fakta om udbudet
Udbyder
SamAqua
Genudbud på rammeaftale på indkøb af køretøjer
SamAqua
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 34216169
Postadresse: Vandværksvej 7
By: Odense C
NUTS-kode: DK
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Anton Wilkens
E-mail: anw@samaqua.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/104571342.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.samaqua.dk/
Del II: Genstand
Genudbud på rammeaftale på indkøb af køretøjer
Udbuddet vedrører indkøb og levering af køretøjer til de selskaber, der deltager i udbuddet og omfatter en rammekontrakt med flere delaftaler på følgende typer køretøjer:
— Personbiler: Plug-in hybrid-personbiler,
— Varevogne: små, mellem og store varevogne til transport af materiel og udstyr,
— Ladvogne: Ladvognschassis til opbygning af ladvogn til transport af materiel og udstyr.
Delaftale 1: Plugin-hybrid personbiler
Delaftale 1 vedrører levering af fabriksnye, hybrid-plugin personbiler.
Selskaber, der er en del af SamAqua-koncernen inden for kontraktperiode benytte aftalen og købe på samme kontraktuelle vilkår, som angivet i udbudsmaterialet, kontrakten og tilhørende bilag. Dette gælder også for SamAqua A/S, som ligeledes kan tilgå aftalen.
I tilbudslisten fremgår en række optioner, som selskaberne kan tilvælge i forbindelse med indkøb af specifikke modeller.
Delaftale 2: Små, mellemstore og store varebiler
Delaftale 2 vedrører levering af fabriksnye, små, mellemstore og store varevogne.
Selskaber, der er en del af SamAqua-koncernen inden for kontraktperiode benytte aftalen og købe på samme kontraktuelle vilkår, som angivet i udbudsmaterialet, kontrakten og tilhørende bilag. Dette gælder også for SamAqua A/S, som ligeledes kan tilgå aftalen.
I tilbudslisten fremgår en række optioner, som selskaberne kan tilvælge i forbindelse med indkøb af specifikke modeller.
Delaftale 3: Ladvognschassis
Delaftale 3 vedrører levering af ladvognschassis til opbygning af ladvogn.
Selskaber, der er en del af SamAqua-koncernen inden for kontraktperiode benytte aftalen og købe på samme kontraktuelle vilkår, som angivet i udbudsmaterialet, kontrakten og tilhørende bilag. Dette gælder også for SamAqua A/S, som ligeledes kan tilgå aftalen.
I tilbudslisten fremgår en række optioner, som selskaberne kan tilvælge i forbindelse med indkøb af specifikke modeller.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1: Plugin-hybrid personbiler
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2: Små, mellemstore og store varebiler
Postadresse: Svendborgvej 90
By: Odense
NUTS-kode: DK032
Postnummer: 5260
Land: Danmark
E-mail: per.lundsgaard@autohuset-vestergaard.dk
Telefon: +45 63134106
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 3: Ladvognschassis
Postadresse: Park Allé 355
By: Brøndby
NUTS-kode: DK032
Postnummer: 2605
Land: Danmark
Telefon: +45 43288200
Del VI: Supplerende oplysninger
Der er ikke modtaget tilbud på Delaftale 1 - Plugin-hybridbiler.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk