Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
SamAqua
Vindere
Lastbil med kroghejs
(06.02.2020)
Autohuset Vestergaard A/S
Vrøndingvej 3
8700 Horsens
Lastbil med kroghejs
SamAqua
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 34216169
Postadresse: Vandværksvej 7
By: Odense C
NUTS-kode: DK
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Bjarne Petersen
E-mail: bjpe@ffv.dk
Telefon: +45 51671084
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/118882963.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.samaqua.dk/
Del II: Genstand
Lastbil med kroghejs
Indkøb af 1. stk. fabriksny 4 akslet lastbilchassis med kroghejs.
Svendborg Affald A/S, Miljøvej 10, 5700 Svendborg
SamAqua A/S udbyder på vegne af Svendborg Affald A/S levering af 1 stk. dieseldreven, fabriksny og færdigopbygget lastbil med kroghejs og træk. Ved færdigopbygget skal forstås lastbil med kroghejs og træk på monteret chassiset i en funktionsdygtig tilstand, således lastbilen med opbygning er klar til ibrugtagning ved leverandørens levering til ordregiver.
Et stk. brugt Volvo FM420 2x6 skal indgå i handlen
Option på op til 8 - årig servicekontrakt.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det fremgår af udbudsloven, at ordregiver skal kræve, at ansøgere eller tilbudsgivere benytter det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD). ESPD er en slags egnetheds erklæring, der fungerer som foreløbigt bevis for, at en ansøger eller tilbudsgiver opfylder kriterierne mht. udelukkelse, egnethed og udvælgelse. Som udgangspunkt vil det kun være den vindende tilbudsgiver, der skal fremsende den endelige dokumentation
A. Tilbudsgivers skal kunne fremvise gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring.
B. I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, oplysning om tilbudsgivers samlede omsætning, herunder omsætning inden for det aktivitetsområde, der er omfattet af udbuddet, i de seneste 3 afsluttede regnskabsår, hvis tallene for denne omsætning foreligger.
C. I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, nøgletal for de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
A. Minimum 5 000 000 DKK pr. skade.
B. Minimum 10 000 000 DKK pr. år i gennemsnit.
C. Minimum positiv egenkapital. (henvisning til www.proff.dk er muligt).
Minimum ingen ubetalt forfalden gæld til det offentlige.
Referenceliste over de betydeligste sammenlignelige leveringer der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet, skal tilbuddet tilsvarende indeholde en beskrivelse af de pågældende enheders tekniske kapacitet.
Certificeringer eller politikker vedrørende ledelsessystemer skal kunne oplyses. F.eks. kvalitetsstyring, miljøstyring samt farve på smiley fra arbejdstilsynet.
Beskrivelse af firma, beliggenhed, kontaktperson, antal ansatte mv.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk