Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Odense Renovation A/S
Vindere
Indkøb af 1 stk. lille storskraldsbil med kran og lad
(01.04.2020)
Autohuset Vestergaard A/S
Vrøndingvej 3
8700 Horsens
Indkøb af 1 stk. lille storskraldsbil med kran og lad
Odense Renovation A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 17414070
Postadresse: Snapindvej 21
By: Odense V
NUTS-kode: DK
Postnummer: 5200
Land: Danmark
Kontaktperson: Ole Fuglsang
E-mail: ofd@odenserenovation.dk
Telefon: +45 63138223
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/118793061.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.odenserenovation.dk/
Del II: Genstand
Indkøb af 1 stk. lille storskraldsbil med kran og lad
Indkøb af 1 stk. 2-akslet lastbil, 4 x 2, 200-250 HK, akselafstand ca. 4 000 mm, lav indstigning, 3/4 førerhus, med kran og tippelad til indsamling af storskrald, kran rækkevidde 9-11 m, 500-800 kg i yderste position, med støtteben.
Odense
Indkøb af 1 stk. 2-akslet lastbil, 4 x 2, 200-250 HK, akselafstand ca. 4 000 mm, lav indstigning, 3/4 førerhus, med kran og tippelad til indsamling af storskrald, kran rækkevidde 9-11 m, 500-800 kg i yderste position, med støtteben.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
-
Økonomisk nøgletal: Egenkapitalens udvikling i de 3 seneste regnskabsår.
Egenkapitalen skal være positiv i alle 3 år.
Del IV: Procedure
Odense Renovation
Snapindvej 21
DK-5200 Odense V
Tilbudsgivere eller deres repræsentanter har ikke adgang ved åbning af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk