Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=269705&B=HOVEDSTADEN
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
Levering af trailere til Region Hovedstaden
(31.12.2020)
Schmitz Cargobull A/S
Europavej 1
6330 Padborg
Levering af trailere til Region Hovedstaden
Region Hovedstaden
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Christina Simonÿ
E-mail: christina.simony@regionh.dk
Telefon: +45 21306789
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
Del II: Genstand
Levering af trailere til Region Hovedstaden
Levering og service af trailere til Region Hovedstaden.
Levering og service af trailere til Region Hovedstaden.
1) Yderligere leverancer
2) Service aften, nat og weekender
3) Hente-/bringe service.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Vejledning (slettes inden offentliggørelse): Her skal du ordret gengive evt. mindstekrav til ESPD, del IV udvælgelseskriterier, sektion A: Egnethed. Disse mindstekrav tilføjes rent teknisk dit udbud i CTM modulet krav, hvor man til "kravsspecifikationen" kan importere mindstekrav til sektionen "ESPD" fra "Krav/kriterieskabeloner", som derefter i udfyldt stand kopieres manuelt til dette punkt i bekendtgørelsen. Husk også at aktivere feltet i ESPD'en, så aktøren kan besvare kravet.
Vejledning (slettes inden offentliggørelse): Her skal du ordret anføre, hvilke felter, du har aktiveret i ESPD, del IV udvælgelseskriterier, sektion B: Økonomisk og finansiel formåen. F.eks. "Samlet årsomsætning" eller "Gennemsnitlig årsomsætning". Ellers skal dette felt samt mindstekrav nedenfor være tomme.
Vejledning (slettes inden offentliggørelse): Her skal du ordret gengive mindstekrav til ESPD, del IV udvælgelseskriterier, sektion B: Økonomisk og finansiel formåen. Disse mindstekrav tilføjes rent teknisk dit udbud i CTM modulet Krav, hvor man til "kravsspecifikationen" kan importere mindstekrav til egnethed i sektionen "ESPD" fra "Krav/kriterieskabeloner", som derefter, i udfyldt stand, kopieres manuelt til nærværende punkt i bekendtgørelsen. Husk også at aktivere feltet i selve ESPD'en, så aktøren kan besvare kravet.
Vejledning (slettes inden offentliggørelse): Her skal du ordret anføre, hvilke felter, du har aktiveret i ESPD, del IV udvælgelseskriterier, sektion C: Teknisk og faglig formåen. F.eks. "Udførelse af arbejde af den anførte type" eller "Levering af leverancer af den anførte type". Ellers skal dette punkt samt mindstekrav nedenfor være tomme.
Vejledning (slettes inden offentliggørelse): Her skal du ordret gengive mindstekrav til ESPD, del IV udvælgelseskriterier, sektion C: Teknisk og faglig formåen eller sektion D: Kvalitetssikringsstandarder og miljøledelsesstandarder. Disse mindstekrav tilføjes rent teknisk dit udbud i CTM modulet Krav, hvor man til "kravsspecifikationen" kan importere mindstekrav til egnethed i sektionen "ESPD" fra "Krav/kriterieskabeloner", som derefter, i udfyldt stand, kopieres manuelt til nærværende punkt i bekendtgørelsen. Husk også at aktivere feltet i selve ESPD'en, så aktøren kan besvare kravet.
Vejledning (slettes inden offentliggørelse): Angiv om der i kontraktudkastet er vilkår om sikkerhedsstillelse, virksomhedsoverdragelse, databehandleraftale eller andre indgribende vilkår.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Vejledning (slettes inden offentliggørelse): Du skal slette den tekst, der ikke passer på udbuddet.
Tildeling af offentlig kontrakt:
45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Tildeling af ordre efter miniudbud baseret på rammeaftale:
30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
Tildeling af rammeaftale: 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk