Hvordan ser fremtiden ud? Det ved ingen; men hvis man spørger Hans Vestergaard, indehaver af og koncernchef i Autohuset Vestergaard, vil han gerne komme med et bud. Efter 40 år i en bilbranche, der har været under en kraftig forvandling, forstår han at manøvrere i det snævre spillerum, der er mellem kundernes behov og bilfabrikkernes krav.
- I dag...
Amerikanerne er her, kineserne er på vej
Ikke alle forhandlere og bilmærker, vi kender i dag, er her om ti år. Her kommer Hans Vestergaard med sit bud på fremtidens vindere og tabere
Hans Vestergaard: - I fremtiden forventes et fald i marginalerne på nye biler, og vi kommer til at se et væsentligt reduceret eftermarked. Foto: Autohuset Vestergaard
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement