For seks år siden fik danske SBS Automotive forespørgsler fra flere af sine B2B kunder i den europæiske grossistverden om at skabe et lidt eksklusivt bremsebrand. Dermed opstod Eurobrake, der fremtræder ’lækkert’ i en sort og blå pakning. Salget går fint, fortæller Bo Maagaard, der er ny salgsdirektør hos SBS siden februar i år.
Bremsedele er jo ...
Eurobrake – hvad er det for en størrelse under SBS?
Som et lidt eksklusivt brand markedsfører SBS sit Eurobrake brand til en række større grossistkunder i store dele af Europa.
Bo Maagaard er ny salgsdirektør for SBS Automotive og ser Eurobrake som et eksklusivt brand med en række fordele. PR
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement