Faldende tilfredshed med bilen, med forhandleren og med værkstedet.
De er de hårde facts i dette års undersøgelse af bilejeres tilfredshed, AutoIndex 2023, foretaget af Loyality Group.
Hvad er forklaringerne? Hvad skal der til at vende udviklingen?
Vi spørger Mads Rørvig, adm. direktør i De Danske Bilimportører, branchedirektør Thomas Møller Sør...
Biler i butikken og reservedele på værkstedet vil løse problemet
Lang ventetid på biler, lang ventetid på reservedele og dermed på service og reparation er de afgørende forklaringer på den faldende tilfredshed, der kommer til udtryk i årets AutoIndex, vurderer topcheferne Gitte Seeberg, Mads Rørvig og Thomas Møller Sørensen.
Mads Rørvig, adm. direktør i De Danske Bilimportører: - Corona og dermed manglen på biler forklarer den dalende tilfredshed blandt bilejere. Foto: PR
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement