23948sdkhjf

Ekspert: Nic. Christiansen har kniven for struben med BYD

Den danske BYD-organisation erkender, at kendskabet til dets elbiler er for lavt – og dermed udgangspunktet for selskabets ambitiøse salgsmål. Ekspert René Tønder vurderer, at mærket bliver nødt til at justere priserne, hvis det for alvor skal rykke. 
Rom blev ikke bygget på en dag. Og på samme måde bygger importøren Nic. Christiansen Gruppen heller ikke det kinesiske bilmærke BYD i Danmark på en dag. 

Eller et år. Eller to år, for den sags skyld.

Den slags tager tid, som også BYD's danske landechef Søren Møller Pedersen og marketingchef Anders Blaaberg har fortalt Motor-magasinet.

Konkr...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078