23948sdkhjf

Fisker ignorerer danske kunder

Danskere, der har forudbestilt en Fisker Ocean kan ikke få oplyst, hvornår bilerne bliver leveret. Spørgsmålet er, om kunder, der springer fra, overhovedet kan få deres penge tilbage. Selv er Fisker tavse for de ventende kunder får ingen informationer.
Dårlige regnskaber. Biler der endnu ikke er leveret og danske kunder, der ikke kan få at vide, hvornår deres Fisker Ocean bliver leveret. Dertil skal lægges svirrende ryger om grundlæggende fejl på software i bilerne samt biler, der forlader fabrikken i Østrig uden udstyrsdetaljer.

Hvor mange danskere, der venter på Henriks Fisker bil, er det ikke...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.265