23948sdkhjf

Dansk oliemand skaber nyt brand og går internationalt

Torben Gørfeld har skabt Nordic Lube med olieprodukter, der i første omgang skal indtage især Mellemøsten – men måske også Danmark.
Det gamle ordspil om at sælge sand i Sahara får ny betydning, når man taler med den erfarne danske oliemand Torben Gørfeld. For han vil sælge dansk olie i Mellemøsten – der som bekendt er oliens eget Mekka-område. Men det er der gode forklaringer på. Og der er også en række årsager til, at det spritnye oliebrand Nordic Lube har set dagens lys med o...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.09