23948sdkhjf

FDM i stor eftermarkeds-offensiv: Henter erfaren brancheprofil

FDM test og bilsyn indleder nu en B2B-offensiv med blandt andet testløsninger og udvidede værkstedskontroller til eftermarkedet. Til satsningen er der hentet en profil med erfaring fra bl.a. K.W. Bruun og Applus Bilsyn. 
- Vi skal have større fokus på at forene vores høje tekniske faglighed med en mere kommerciel tilgang til bilforhandlere, værksteder, leasingselskaber og større salgsplatforme for brugte biler.

Sådan lyder det fra Helle Groth Söderhamn, der er ny business unit director for FDM test og bilsyn.

Siden marts har Helle Groth Söderhamn siddet i chefsto...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.175