23948sdkhjf

Autoproff forventer markant vækst efter tysk partnerskab

Danske Autoproff solgte sidste år majoriteten af selskabet til tyske AutoScout24. Det har betydet udgifter til samkøring af de to virksomheder, men potentialet er enormt, lyder det fra topchef Jesper Ratza.
Kigger man i det seneste årsregnskab for den danske B2B-handelsplatform for brugte biler, Autoproff, står det klart, at sidste år ikke var helt som vanligt.

Auction Group A/S, der er selskabet bag Autoproff har nemlig oplevet et fald i bundlinjen fra 21,9 mio. kr. til 287.000 kr. i 2022.

Til gengæld er omsætningen løftet med over 180 millioner kr...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.734