MG er et af de kinesiske mærker, der har succes i Danmark. Mange andre kinesiske mærker har svært ved at få gang i salget i Danmark, mens Tesla bare buldrer derudaf.
Spørger man den danske MG-organisation om opskriften på succes hos Kina-forskrækkede danskere ligger svaret ligefor: Gode forhandlere og gode historier.
- Langt den overvejende del a...
MG's historie er afgørende for salget i Danmark
De kinesiske mærker kæmper med Kina-skeptiske danskere. Når MG topper på salgslisterne, skyldes det mærkets historie og rutinerede og vellidte forhandlere.
MG viste deres kommende elektriske roadster frem på IAA-messen i München. Her står PR Coordinator for MG i Danmark, Lene Mejdal Iversen, foran roadsteren. Foto: Jens Høy
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement