Det danske forhandler-landskab gennemgår for tiden en stor ommøblering, hvor flere forhandlere samles på færre hænder. Det sker ved direkte opkøb og det sker ved fusioner og sammenlægninger.
Alt sammen er det med til at understrege den konsolideringsbølge, der nok har været undervejs i den danske bilbranche i årevis, men som nu for alvor har taget...
Hård konkurrence blandt bilproducenter giver fusionsbølge hos forhandlerne
Der ruller en sand konsolideringsbølge ind over især nyvognsforhandlerne i øjeblikket - og spørger man branchedirektør Thomas Møller Sørensen, så er der flere årsager til det, der kan virke som et sandt boom i opkøb og sammenlægninger.
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement