23948sdkhjf

Hella Service Partner: Vi forventer at mekanikerne skyder brystkassen frem

Hella Service Partner går nye veje i jagten på kunderne. Forventningen er, at mekanikerne skyder brystkassen frem som lokale eksperter, som kædechefen siger. 
Danmarks næststørste værkstedskæde,  Hella Service Partner, udruller nu en ny markedsføringsstrategi, der skal styrke fortællingen om medlemmerne som lokalt forankrede værksteder, der ikke går på kompromis med den lokale service.

Tiltaget bliver markeret med en udvidelse af logoet, som fremover vil lyde ”Hella Service Partner – lokal eksperte...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141