Værksteder skal blive bedre til at vise omverdenen alt det, de kan. For der skal findes nye penge at tjene. På FTZ-messen viste en række udstillere nye muligheder for at tjene penge på også alternative måder.
Specialisten i markedsføringsmaterialer, Skomø A/S, udstillede sin udrulning af udendørs LED-skærme til husfacader som ’pakker’ med bl.a. hj...
FTZ-messen: Vis bilejerne, hvad I kan og tjen mere
Der var masser af nyt til værkstederne på FTZ-messen, som kan give nye indtjeningsmuligheder og lette og optimere reparationsarbejdet.
Michael Gaunø, Skomø, er i markedet med LED-pakker, så værkstederne kan skilte mere offensivt og tjene på også eksternt salg. Foto: Kim Lesanner
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement