Eksplosion i markedsføring af nominerede til Auto Awards
Autovirksomhederne benytter i stigende grad deres nominering op til prisuddelingen på tirsdag. Sidste års rekord for antal afgivne stemmer er slået.

Salling Autogenbrug er blandt de mange virksomheder, der markedsfører sig på sociale medier med nomineringer og titler ved Auto Awards. Foto: PR
Man kan næsten ikke gå på Linkedin, Facebook, Instagram og øvrige sociale medier uden at se virksomheder, der bryster sig af at være nomineret til en pris i de 25 Auto Award-kategorier. Samtidig vælter det ind med afstemninger til kåringerne, der finder sted på tirsdag den 21. november i Cirkusbygningen i København. Sidste års rekord på 65.453 afgi...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement