At bilkunder i stigende grad orienterer sig online er egentlig ikke nyt – men alligevel er det ikke alle bilforhandlere, der har indstillet sig på den virkelighed endnu. Og det kan koste, hvis man ikke står klar til at fange interesserede kunder online.
Nu skal et nyt integrationssamarbejde mellem de to software-leverandører CarAds og CarBud...
Stor Aarhus-forhandler: Sådan fanger vi kunderne lynhurtigt
Hos Matchbiler i Aarhus har Camilla Lajer Bergholdt fundet opskriften på bedre salg. Det handler blandt andet om at reagere tjept, når kunderne sender købssignaler, siger hun.
Camilla Lajer Bergholdt, adm. direktør i Aarhus-forhandleren Matchbiler, fortæller, hvordan et nyt it-system skal hjælpe vækstplanerne på vej. Foto: PR
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement