Siden Bilbasen 17. januar ændrede den måde, der søges efter biler på, er det strømmet til med negative anmeldelser på bl.a. Trustpilot, hvor brugere kan bedømme firmaer og hjemmesider. Bilbasens såkaldte Trustscore er nede på 1,7 stjerner ud af fem, hvilket Trustpilot kategoriserer som ’dårligt’.
Morten Frydendal, der er Product Director, Mobility...
Bilbasens brugere utilfredse med nyt design
Tilfredsheden med Danmarks største bilportal, Bilbasen, styrtdykker, efter en række ændringer i måden hjemmesiden fungerer på.
Morten Frydendal, der er Product Director, Mobility hos Bilbasen og ansvarlig for udrulningen af den nye version, erkender, at mange brugere – både privatpersoner og professionelle – har taget mindre godt imod ændringerne. Men forklarer, at det var nødvendigt at udskifte søgemotoren. Foto: PR
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement