Det er i strid med markedsføringsloven, at Topdanmark på en uklar måde markedsfører en stor CO2-besparelse hos sin skadesleverandør Carbucks, fordi markedsføringen kan give forbrugeren et fejlagtigt indtryk. Derfor har Forbrugerombudsmanden overfor Topdanmark indskærpet, at forsikringsselskabet ikke må vildlede forbrugerne.
Påtalen fra Forbrugerom...
Ombudsmand: Topdanmark vildledte i markedsføring om skadesreparation
Forbrugerombudsmanden har stoppet markedsføring fra Topdanmark, hvor forsikringsselskabet reklamerede med en stor CO2-besparelse ved at bruge samarbejdspartneren Carbucks.
Forbrugerombudsmanden har påtalt, at det var ikke ok, at Topdanmark markedsførte samarbejdspartneren Carbucks værksted og lakereri med en høj CO2-besparelse. Foto: PR
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement