I denne uge skød den spanske bilproducent Cupra en storstilet reklamekampagne i gang under sloganet Vamos, Danmark, hvor der opfordres til, at danskerne finder det spanske frem i det danske.
En af elementerne i kampagnen er et kæmpebanner, Cupra har hængt op på Industriens Hus på Rådhuspladsen i København, hvor der stikkes lidt til de kinesiske ko...
Cupra og BYD i venskabelig ’banner-krig’
Marketingfolkene fra Cupra og BYD driller hinanden med photoshoppede udgaver af et reklamebanner, Cupra har hængt op på Rådhuspladsen.
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/102626223.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=1600&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=1067&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=1&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=440&accessToken=793f6eb755c887d5e1ab24df6c55617517b17bdb59606bbac14d2ee2fd131e1c)
Til venstre ses Cupras banner på Rådhuspladsen i København. Til højre ses BYD's modsvar, som er et digitalt manipuleret såkaldt mockup. Foto: fra LinkedIn
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement