23948sdkhjf

Her er Suzukis opskrift på tilfredse kunder

Suzuki hopper fem pladser frem i den seneste Autoindex-måling, og det er der flere forskellige grunde til. 
Driftsikkerhed og altoverskyggende prioritering af kunden er med til at sikre Suzukis stærke kundetilfredshed. 

I den seneste AutoIndex-måling, der er foretaget af Loyalty Group, er Suzukis helhedsindtryk som brand gået fra en placering på 11. pladsen sidste år til en 6. plads ud af i alt 22 bilmærker i år. 

AutoIndex er en undersøgelse...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.126