Driftsikkerhed og altoverskyggende prioritering af kunden er med til at sikre Suzukis stærke kundetilfredshed.
I den seneste AutoIndex-måling, der er foretaget af Loyalty Group, er Suzukis helhedsindtryk som brand gået fra en placering på 11. pladsen sidste år til en 6. plads ud af i alt 22 bilmærker i år.
AutoIndex er en undersøgelse...
Her er Suzukis opskrift på tilfredse kunder
Suzuki hopper fem pladser frem i den seneste Autoindex-måling, og det er der flere forskellige grunde til.
Driftsikkerhed af Suzkis biler er blandt andet med til at forklare, hvorfor kunderne er blevet endnu mere tilfredse med bilmærket i den seneste AutoIndex-måling. Foto: PR/Suzuki
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement