23948sdkhjf

Kunderejsen smelter sammen fysisk og digitalt i ny it fra AutoDesktop

Et nyt salgsprogram fra Auto IT til bilforhandlere kombinerer offline og online bilsalg og understøtter såkaldt omnichannel, hvor kunderejsen online smelter sammen med butikslokalets fysiske salg.
Bilforhandlere kan give kunderne en ny og god oplevelse, hvad enten de handler hjemme fra sofaen eller i butikken. Auto IT fortalte på sit årsmøde om sit moderniserede salgsprogram AutoDesktop, der understøtter såkaldt omnichannel, så kunder får en sammenhængende og problemfri oplevelse, uanset om de handler hjemmefra eller i butikken.

Auto IT’s V...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.219