23948sdkhjf

Danske skadesdele trak nye partnere på Automechanika

Klokkerholm var på Automechanika for at pleje sine eksisterende kunder, leverandører, men også for at søge nye partnerskaber.
Karrosseridele er knapt så ’sexede’. Derfor var danske Klokkerholms stand på Automechanika kun meget sparsomt udstyret med blot en håndfuld af virksomhedens mere end 35.000 varenumre, hvoraf Klokkerholm producerer knapt 3.000 selv. De resterende er handelsvarer, der afsættes i både ind og udland Dog ikke Rusland, understreger salgschef Michael Nols...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.115