Flere og flere reservedele skal kodes til biler i dag stelnummerspecifikt. Det er typisk forlygter, anhængertræk og radarer. Mange gange er det kun muligt med en OE-tester. Og gennemsigtigheden på biler, dele og data er stigende.
For blot to-tre år siden var biler bygget med op til 60 styreenheder, der kunne kodes individuelt. Men i dag er de ofte...
Bilers data er et åbent vindue, der ikke kan lukkes helt
Hella Gutmann Solutions står på mål overfor bilfabrikkerne med køb af OE-data til sin Remote-løsning overfor de frie værksteder. Gennemsigtigheden er stor, men biltyverier vil nok fortsætte.
Lars Bertz Thomsen bruger mange resourcer på Hella Gutmann Solutions Remote-callcenter sammen med leder Hans Christian Matthiesen. Foto: Kim Lesanner
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement