23948sdkhjf

Undersøgelse: Bilejere forventer nem service og reparation af elbiler

For at imødekomme forbrugernes efterspørgsel kræver det mere kvalificerede mekanikere
Langt de fleste bilejere forventer, at det er lige så nemt at få repareret og serviceret deres elbil, som det er at få repareret en benzinbil. Det viser en undersøgelse om mobilitetsvaner og trends hos befolkningen i norden, lavet for autogrossisten MEKO - moderselskab til FTZ.

I Danmark mener 75 procent af de adspurgte, at det skal være ligeså ne...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.071