Langt de fleste bilejere forventer, at det er lige så nemt at få repareret og serviceret deres elbil, som det er at få repareret en benzinbil. Det viser en undersøgelse om mobilitetsvaner og trends hos befolkningen i norden, lavet for autogrossisten MEKO - moderselskab til FTZ.
I Danmark mener 75 procent af de adspurgte, at det skal være ligeså ne...
Undersøgelse: Bilejere forventer nem service og reparation af elbiler
For at imødekomme forbrugernes efterspørgsel kræver det mere kvalificerede mekanikere
- Hos FTZ arbejder vi konstant på at sikre, at vores kunder er klar til at imødekomme efterspørgslen efter lettilgængelige reparationer og service af deres elbil. Vi ser nemlig vedligeholdelse og reparation som en afgørende del af elbilens levetid og værdi, siger Michael Gadegaard, CEO hos FTZ Foto: PressConnect
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement