23948sdkhjf

Bilkøbere dumper digitale forhandlere

Ny undersøgelse viser, at bilkøberne er markant utilfredse med bilforhandlernes digitale tilstedeværelse.
Skal bilforhandlere i højere grad sidde bag computerskærmen om aftenen og svare på spørgsmål fra købsparate danskere fremfor at sidde i et kundetomt bilhus om formiddagen?

Ifølge Jan Lang, markedsanalytiker hos Bilbasen er svaret ja.

Bilbasen har i en årrække analyseret, hvordan danskerne køber bil baseret på spørgeundersøgelsen Sådan køber dansk...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.219