23948sdkhjf

Pris, tilgængelighed og kvalitet vinder altid

Autobranchen står over for store forandringer. Hos AD Danmark er man klar til at møde udfordringerne med tre centrale parametre i fokus: pris, tilgængelighed og kvalitet.

Pris, tilgængelighed og kvalitet – vinder altid! Sådan lyder et motto hos autogrossisten AD Danmark.

”Pris har altid været en utrolig stor faktor for alle. Dette er ikke blevet mindre de seneste år. Branchen kigger ind i kæmpe forandringer, og det gør, at udgifterne skal minimeres. Dette kan man nemt gøre ved at handle til den ’rigtige pris’,” forklarer Nikolaj Jacobsen, chef for AD Danmark.

Tilgængelighed er mindst lige så vigtig som pris. Og tilgængelighed har øget fokus hos landets grossister, hvilket afspejler sig i det store nye byggeri på mere end 70.000 kvm. som AD Danmark er i gang med at bygge.

”Kvalitet er den sidste af de tre vigtige parametre, som altid har været vigtig for os, og stadigvæk er det,” siger Nikolaj Jacobsen.

Branchen kigger ind i kæmpe forandringer, og det gør, at udgifterne skal minimeres. Dette kan man nemt gøre ved at handle til den ’rigtige pris’. Nikolaj Jacobsen, chef for AD Danmark.

Væksten forventes at fortsætte

AD Danmark har haft kæmpe succes med en vækst på mere end 300 pct. de seneste tre år. Intet tyder på, at det vil stoppe, og årsagen er ifølge Nikolaj Jacobsen netop kombinationen af lave priser, høj tilgængelighed og kompromisløs kvalitet.

”Pris er ikke bare pris hos os. Vi er de billigste i markedet, men derudover lægger vi stor vægt på en ærlig, gennemsigtig og loyal prissætning. Tilgængelighed for os er en anden nøgle til succes. Med Danmarks absolut største lager på mere end 100.000 kvm sikrer vi, at vores vækst kan forsætte, og at vi kan præstere på absolut bedste vis. Vi er absolut komplet leverandør til autobranchen. Kvalitet er et ekstremt vigtig ord hos os. Med 3 års garanti på alle reservedele og Danmarks bredeste program af Bosch og Castrol produkter er kvaliteten af det, vi sælger, i stor fokus,” siger Nikolaj Jacobsen.

Pris, tilgængelighed og kvalitet – vinder altid!

Kontakt din lokale sælger og hør mere om, hvad vi kan tilbyde dig.

Om AD Danmark A/S

Virksomheden blev medlem af AD International i 2016 - en stor europæisk sammenslutning af distributører inden for autoreservedele og med 25 partnere repræsenteret i 40 lande. AD Danmark har fået adgang til producenter, der også leverer til bilfabrikkerne, hvilket betyder, at vi leverer reservedele i original kvalitet. AD Danmark leverer kun til den professionelle autobranche og har adgang til mere end 300.000 forskellige reservedele. AD Danmark A/S er Danmarks eneste universal distributør.

Kilde: AD Danmark A/S

Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078