Flowconcept får ny identitet og sætter fart på fremtiden
Skarpere profil og kommunikation skal synliggøre forandringerne i virksomheden, der viser sin nye visuelle og dynamiske identitet på au2messe 2025.

Søren V. Olesen står i spidsen for Flowconcepts skarpere profil i markedet - her viser han firmaets nye afrenser med knuste nøddeskaller. Foto: Kim Lesanner
Flowconcept står midt i en transformation. Med et nyt logo, en frisk farvepalette og en opdateret visuel identitet markerer virksomheden fra Horsens et skarpt skifte mod en mere dynamisk fremtid. Det oplyser Flowconcept et par uger før præsentationen af 2024-regnskabet, der, ifølge adm. direktør og medejer Søren V. Olesen, bliver ’som forventet’ – ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement