Bilmagasin får sit gamle navn tilbage
Efter få måneder under navnet Forza Magazine går online-tidsskriftet tilbage til sit oprindelige navn, Bilsektionen. Læs her hvorfor.
Nu har stifteren og og den oprindelige indehaver, Sebastian Krausing, tilbagekøbt rettighederne til at kunne køre bilmagasinet videre under det gamle navn, Bilsektionen.
Begge selskabers direktører udtaler, at de er meget tilfredse med måden samarbejdet er ophørt og har været tilfredse med samarbejdet. Samtidig fortæller Forza Leasing, at man fremadrettet også vil kunne finde deres biler under tests på Bilsektionen.dk.
- Jeg har været utrolig glad for samarbejdet med Forza Leasing. Som en sprælsk 22-årig fyr har det været lærerigt for mig, at kunne trække på Forza Leasings to dygtige direktører. Og jeg er ikke i tvivl om, at vi fortsat løbende vil holde kontakten, siger Sebastian Krausing og fortsætter:
- Vi må dog sande, at vi trak i to forskellige retninger. 2015 er stadig et år, hvor man ikke ved hvornår de digitale magasiner slår igennem, og trods omkostningerne overhovedet ikke kan sammenlignes med de trykte, så har forretningsidéen for det månedlige magasin ikke kunne bære. Faktisk har vi tjent mere på vores hjemmeside end magasinet.
Snarest vil Forza Magazine ændre navnet tilbage til Bilsektionen, og alt vil blive som det var førhen. Dermed er det slut med det månedlige magasin, men Sebastian Krausing understreger, at der i stedet vil blive lagt mere arbejde i YouTube og Facebook, da han tror det er dér, man vil kunne vinde flest nye læsere.
Hos Forza Leasing er man også tilfredse med opkøbet af rettighederne til magasinet og hjemmesiden Bilsektionen.
- Vi har været glade for samarbejdet med Sebastian og vil fremadrettet følge Bilsektionen.dk og bakke op om ideen omkring magasinet, fortæller Nikolaj Tolstrup.