23948sdkhjf

Kommerciel chef til Applus Bilsyn

Mikkel Noes Westergaard får ansvaret for at udvikle profileringen af Applus Bilsyn.
I den kommende tid skal 30-årige Mikkel Noes Westergaard styrke kommunikationen med kunderne og udvikle Applus’ forretning, salg og marketing, så der sælges flere varer fra hylderne.

Mikkel Noes Westergaard får ansvaret for at udvikle profileringen af bilsynskædenover for kunderne samt at udvikle forretningen. Sammen med sit team af medarbejdere skal han i den kommende tid styrke kundernes kendskab til kæden og i den sidste ende være med til at hente nye bilsynskunder til virksomheden.

- Applus Bilsyn har flere end 500.000 kunder om året i 120 synshaller rundt om i Danmark. Men vi skal ud og skaffe endnu flere kunder, blandt andet ved at gøre vores service og booking på nettet endnu bedre, siger Mikkel Noes Westergaard.

- Vi vil udvikle og tænke nyt. I kraft af vores størrelse og innovation tror jeg, at vi kan tilbyde flere nye produkter og en endnu bedre og stærkere service, som kunderne vil foretrække.

Mikkel Noes Westergaard er uddannet biløkonom fra Århus og Copenhagen Business School.

I 2002 ansatte Starmark ham som salgskonsulent og marketingassistent, i 2004 blev han personlig assistent for den administrerende direktør hos Daimler Biler samtidig med, at blev ansvarlig for virksomhedens kundetilfredshedsprogram.

I 2006 blev han forfremmet til marketing manager. Det er især erfaringerne herfra, samt sin viden om at udvikle detailnetværk, som han havde ansvaret for hos Mercedes-Benz fra 2008 og frem til nu, som Mikkel Westergaard vil anvende hos Applus Bilsyn.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079