23948sdkhjf

Bridgestone forstærker navn og logo

Dækproducenten Bridgestone præsenterer The Bridgestone Essence, ny koncernfilosofi og nyt Bridgestonelogo.
For at markere 80 års dagen for firmaets grundlæggelse, har Bridgestone Corporation præsenteret nyt Bridgestonelogo, nyt slogan samt videreudviklet koncernfilosofien. Denne fornyelse af logo og slogan er en del af en samlet global strategi for at forstærke Bridgestonenavnet yderligere.

"The Bridgestone Essence" er en videreudvikling af Bridgestone's koncernfilosofi. Koncernens mission er baseret på dets grundlæggers ord: "forsyne samfundet med førsteklasses kvalitet". Filosofien, der skal indfri denne mission, bygger på et fundament af fire grundlæggende værdier, der viser medarbejdernes vedvarende engagement for at levere verdensklasseprodukter og -service til kunderne og de samfund, hvor Bridgestone driver forretning.

Bridgestone har valgt at forny alle Bridgestones symboler, bestående af "Bridgestone logo", "Bridgestone Mark" og "B Mark". Fornyelsen sker for at imødekomme kundernes behov samt afspejle forandringer i samfundet.

Desuden har Bridgestone revideret sit slogan til:"Your Journey, Our Passion".
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.261