23948sdkhjf

BMW har overhalet Toyota

BMW er i år kåret som det mest værdifulde bilmærke på kloden foran Toyota, der ellers sad på tronen i perioden 2006-2009 og igen sidste år. Det er firmaet BrandZ Top, som kårer de mest værdifulde mærker år efter år. Toyota-problemet var jordskælvet i foråret 2011 og oversvømmelserne i Thailand samme sommer, mens BMW har kørt en lige linje i kvalitetsopbygning uden uheld. Samme problemer ramte også Honda og Nissan. Listen for 2011 ser således ud med værdien af selskabet i dollar.

BMW, 24,6 milliarder dollar.

Toyota, 21,8 milliarder dollar.

Mercedes, 12,7 milliarder dollar.

Honda, 12,7 milliarder dollar.

Nissan, 9,9 milliarder dollar.

VW, 8,5 milliarder dollar.

Ford, 7,0 milliarder dollar.

Audi, 4,7 milliarder dollar.

Hyundai, 3,6 milliarder dollar.

Lexus, 3,4 milliarder dollar.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078