23948sdkhjf

Måtte udvide vinderfelt

Mange tilbagemeldinger om Jens Lindes nye hjemmeside.
Overvældet af de mange gode tilbagemeldinger på konkurrencen i forbindelse med lanceringen af Jens Lindes nye hjemmeside, har Vejle-firmaet udvidet vinderfeltet som tak for det arbejde, deltagerne har lagt i det.

Konkurrencen gik ud på at give den bedste tilbagemelding/konstruktive kritik af Jens Lindes nye hjemmeside, så firmaet kan forbedre brugervenlighed og funktionalitet ud fra brugernes synspunkt.

- Det er altid vanskeligt at sætte sig i en bred målgruppes stol, og derfor har vi virkelig fået anvendelig viden ud af kommentarerne fra de meget forskelige brugere. Det her handler om, hvordan vi kan forbedre brugeroplevelsen med en bedre navigation og få ideer til nye funktioner og indhold, der kan understøtte vores kunders arbejde, siger marketingansvarlig hos Jens Linde A/S, Kristina Høj, der nu skal i gang med at implementere de mange ideer.

Vinderen har leveret en meget grundig og indsigtsfuld besvarelse, som kommer rundt om hele hjemmesiden.

Et enigt udvalg af tre medarbejdere ved Jens Linde A/S valgte vinderen i et stærkt felt. Det blev Katja Ramsing, marketingchef ved Zebicon i Billund.

- Hun har virkelig været i gennem hjemmesiden, og da hendes kommentarer og ideer netop kan bruges konstruktivt, blev det vores valg. Hun har selvfølgelig en faglig fordel fra sit arbejde, men hun formår altså at tage den almindelige brugers briller på, siger Kristina Høj.

Den glade vinder fik i fredags overrakt en velfortjent iPad Air som tak for besvarelsen, da hun var på besøg hos Jens Linde A/S i Vejle.

- Der kommer ikke flere iPad Air på bordet, men vi vil gerne vise, vi sætter pris på det arbejde, deltagerne har lagt for dagen. Derfor er der nu lidt lækkerier på vej til de tre andre deltagere i toppen af deltagerfeltet, tilføjer hun.

Mere på www.jenslinde.dk
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.074