Hella og Linde i samarbejde
Større produktsortiment hos værkstederne, hurtigere og bredere service samt deling af viden er hovedårsagerne til at de to autobranche-kendte virksomheder, Jens Linde A/S og Hella Service Partner, har indgået nyt samarbejde.
- Det bliver langt nemmere for erhvervskunderne at henvende sig ét sted og så kan vi hjælpe med alt i indretning, udskiftning af arbejdslys, montage af elektronik eller folie-arbejde. Vi har erfaringen og produkter fra Jens Linde A/S i baghånden og med vores veluddannede mekanikere ude på værkstederne, så er kvalitet og effektivitet sikret, udtaler kædechef for Hella Service Partner, Michael W. Hansen.
Hos Jens Linde A/S er der også begejstring over de nye muligheder:
- Vi vil gerne tilbyde vores kunder landsdækkende service på bilindretning, og det kan vi nu. Bilindretning har længe været en del af Jens Linde og den udvidelse af aktiviteterne som kommer ud af samarbejdet med Hella Service Partner, er en naturlig udvikling, fortæller salgschef for Jens Linde A/S, Ole Dam.
- Oveni kommer en ekstra serviceydelse til vores kunder, som nu via samarbejdet kan få garanteret anvisning til et "nød-værksted" inden for én time, hvis bilen driller, tilføjer han.
Fordelene går begge veje, men mest til kunderne, lover en pressemeddelelse: De får nemlig glæde af udvidet sortiment og service i begge virksomheder - viden som udveksles på tværs og landsdækkende service. Samarbejdet vil desuden betyde større fleksibilitet, når kunderne skal serviceres på tværs af landet.