D.A.F. Plus stopper
- Takket være D.A.F. Plus har den autoriserede branche, herunder specielt importørerne, prioteret eftermarkedet. Vi ser i dag en langt større del af markedsføringen, der sætter fokus på kundeloyalitet blandt kunder med de lidt ældre biler og de mange små nye biler, udtaler D.A.F.-direktør Jens Brendstrup og tilføjer:
- Havde det ikke været for den fremsynethed, D.A.F Plus-medlemmerne har udvist, så havde vi ikke set denne udvikling, som er til gavn for alle autoriserede forhandlere og importører uanset mærke så en stor tak for det skal lyde til D.A.F. Plus medlemmerne.
Fremover vil AutoBranchen Danmark udbrede konceptet til at omfatte alle certificerede værksteder blandt medlemmerne, så alle løfter i flok.
Selv om D.A.F. Plus stopper, så vil de elementer, der ligger i konceptet, fortsætte i den certificering af værkstederne hos AutoBranchen Danmarks medlemmer, som er i fuld gang, og som vil blive markedsført af AutoBranchen Danmark i målrettede kampagner i løbet af foråret.