23948sdkhjf

Autobutler laver web-seminar

Netportalen Autobutler lancerer nu sit nye initiativ, web-seminar, som er en hjælp til alle værksteder om at skabe merværdi gennem brugen af internettet og Autobutlers online platform.

Med mere end 130.000 formidlede opgaver er initiativet skabt ud fra erfaringer og samtaler med værksteder og deres kunder, i forbindelse med udfordringerne samt ved brugen af internettet som platform for tilbudsgivning. Autobutler vil på seminaret hjælpe værkstederne med at udnytte internettet og værkstedsportalens platform som et aktivt og naturligt hverdagsværktøj til kundevinding og markedsføring, på linje med værkstedernes øvrige hverdagsværktøjer som fejlkodeudlæser eller topnøglesæt.

Seminaret der tager udgangspunkt i Autobutlers webportal, er skruet sådan sammen, at det favner alle type brugere. Første seminar er fokuseret på den nye og den lettere øvede bruger, hvor repræsentanter fra Autobutler vil hjælpe hver enkelt deltager med at forstå dynamikkerne på internettet, og sættet systemet op, så det passer den enkelte bruger i forbindelse med netop de opgaver og de bilmærker, som de ønsker at se, samt kort og konkret at kunne afgive tilbud til kunderne på under ét minut. Andet seminar er fokuseret på alle øvede brugere, som har erfaring med nettet, og som ønsker forbedrede kundskaber inden for web-tilbudsgivning, og hvordan de får bedre kundebedømmelser på nettet.

- Vores fornemmeste opgave med disse seminarer et at tilvejebringe og visualisere merværdiskabelsen for værkstedet og værkstedets kunder igennem internettet. I dag tror vi ikke, at der findes dén eller de personer, der ikke i en eller anden udstrækning går på nettet for at finde priser, serviceudbydere eller specifikke produkter. Vi vil med seminaret hjælpe værkstederne med at minimere den tid, de bruger på tilbudsgivning, til i stedet at fokusere på formulering af deres kompetencer og services over for kunden samt opnå størst mulige acceptrate af deres afgivne tilbud, siger partner i Autobutler, Peter Michael Oxholm Zigler.

Seminaret henvender sig til alle værksteder, der ønsker at skabe merværdi for dem selv og deres kunder, hvad enten de er en del af Autobutler eller ej. De tre første af i alt 12 web-seminarer bliver afholdt 26. marts i Århus, 27. marts i Middelfart og 28. marts i København. Der afholdes to seminarer hvert sted: For nye brugere/let øvede kl. 8.30-13, og for erfarne brugere kl. 14-17.30.

Seminarerne kører efter først-til-mølle-princip på grund af et begrænset antal pladser, og man kan tilmelde sig på www.autobutler.dk/blog/web-seminar
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109