23948sdkhjf

Rudelimen svigtede totalt

Først da Motor-magasinet gik ind i klagesag om en rudelim, som ikke hærdede, erkendte T. Hansen en intern fejl og erstattede ødelagt rude og spildt arbejdstid hos sjællandsk automekaniker.
RUDELIM Da den erfarne automekaniker Mikael Schmidt, Lerbæk Automobiler i Slimminge på Midtsjælland, søndag 8. marts skulle skifte en revnet frontrude i en Peugeot 208 fra 2012, havde hans normale leverandør, FTZ, glemt at lægge rudelim fra, og derfor kom han i tanke om en artikel i Motor-magasinet i januar, hvor biludstyrskæden T. Hansen oplyste, ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11