23948sdkhjf

Biløkonomer diskuterer digitale relationer

Der er masser af foredrag, når Biløkonomdagen afholdes den 3. juni.
FOKUS Når biløkonomuddannelse sender deres færdige studenter ud i autobranchen, er det målet, at de kan være med til at hæve niveauet og gøre en forskel. På samme måde forsøger uddannelsen at skabe nogle årlige dage med relevant indhold for branchen.

Biløkonomdagen ligger i år den 3. juni, hvor Erhvervsakademi Aarhus lægger lokaler til en dag med digitalt fokus. Her skal fire foredragsholdere nemlig komme med deres input til, hvordan autobranchen kan forbedre deres brug af digitale redskaber.

Fra klokken 13.30 til 17.30 vil Martin Birkehøj Jensen fra CDK Gobal gennemgå anvendelse af data i Dealer Management systems, hvorefter Gitte Damgaard fra Erhvervsakademi Aarhus taler om big data i et markedsføringsperspektiv. Markedsføring er også emnet, når René Tønder fra Udvikling A/S griber fat i, hvordan bilbranchen på internationalt plan benytter digital markedsføring. Sidste indlæg kommer fra Easy2Click og Mikael Moeslund, som ser på digitale relationer og håndtering af dem.

Der er tilmeldingsfrist den 27. maj via Finn Rolighed, leder af biløkonomuddannelsen i Aarhus.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093