23948sdkhjf

Er der en brændende platform i bilbranchen?

TØNDERS TÆNKETANK: Digitalisering skal ikke ske for enhver pris - og bestemt ikke af frygt for fremtiden. Men offensiv tilgang til muligheder er altid nødvendigt.
KLUMME I bogen ”Leading Change” introducerede John P. Kotter i 1996 begrebet ”den brændende platform”, som en metafor ledelsen i en virksomhed kan bruge til at skabe en forståelse for, og følelse af, at virksomheden er i vanskeligheder, og at forandringer således er nødvendige.

Dette begreb er i de senere år, især i forbindelse med digitaliserin...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.14