23948sdkhjf

Er der en brændende platform i bilbranchen?

TØNDERS TÆNKETANK: Digitalisering skal ikke ske for enhver pris - og bestemt ikke af frygt for fremtiden. Men offensiv tilgang til muligheder er altid nødvendigt.
KLUMME I bogen ”Leading Change” introducerede John P. Kotter i 1996 begrebet ”den brændende platform”, som en metafor ledelsen i en virksomhed kan bruge til at skabe en forståelse for, og følelse af, at virksomheden er i vanskeligheder, og at forandringer således er nødvendige.

Dette begreb er i de senere år, især i forbindelse med digitaliserin...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125