23948sdkhjf

Konference om den digitale forhandler

Bilinfo indbyder til lærerig inspirationsdag i København med en række skarpe indlægsholdere.
LÆRING Hvordan ændrer den digitale virkelighed autobranchen? Hvordan bliver man rustet til mødet med den digitale bilkøber? Hvordan optimerer man sin forretning, og hvordan får man flere kunder og øger indtjeningen?

Under disse præmisser afvikler Bilinfo torsdag den 29. oktober en konference med fokus på salg af biler i en digital verden i Tivoli Hotel & Congress Center. Arrangøren lover, at man dagen igennem vil blive inspireret, udfordret, underholdt og inddraget i et fornemt line up af ”best in class” oplægsholdere, der vil øse ud af vigtige pointer og gode råd, som man kan bruge i sin forretning.

Blandt indlægsholderne er Andy Whitehair, Director og Tom Due Andersen, Sales Director Bilinfo & Bilbasen, Ulrik Drejsig, Orchestra, om Bilmarkedet og forbrugeren i dag og Morten Saxnæs, Digital Brandingchef, TV2 Danmark, om Marketing i øjenhøjde.

Efter en pause taler Tor Boe-Lillegraven, Head of Strategy and Analytics, eBay Denmark, om

Den Digitale Forretningsmodel, Christian Agger, Saint Gobain, om Digital transformation and omnichannel, Mikael Moeslund, CEO EASI’R, om Meningsfyldte kunderelationer i bilbranchen.

Efter endnu en pause vil der være paneldebat med titlen Hvordan integrerer bilhandlere det digitale univers i forretningen mellem Mikkel Westergaard, Starmark, Mikael Moeslund, EASI’R, Jeppe Laursen, DBFU og Thomas Møller Sørensen, Bilbranchen/Dansk Industri.

Marcus Sheridan fra USA, The Sales Lion, taler om Customer Focus and Transparency In a Digital World, inden Tom Due Andersen, Sales Director Bilinfo & Bilbase, afslutter dagens program – herefter aftenbuffet og networking.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.188