Konference om den digitale forhandler
Bilinfo indbyder til lærerig inspirationsdag i København med en række skarpe indlægsholdere.
Under disse præmisser afvikler Bilinfo torsdag den 29. oktober en konference med fokus på salg af biler i en digital verden i Tivoli Hotel & Congress Center. Arrangøren lover, at man dagen igennem vil blive inspireret, udfordret, underholdt og inddraget i et fornemt line up af ”best in class” oplægsholdere, der vil øse ud af vigtige pointer og gode råd, som man kan bruge i sin forretning.
Blandt indlægsholderne er Andy Whitehair, Director og Tom Due Andersen, Sales Director Bilinfo & Bilbasen, Ulrik Drejsig, Orchestra, om Bilmarkedet og forbrugeren i dag og Morten Saxnæs, Digital Brandingchef, TV2 Danmark, om Marketing i øjenhøjde.
Efter en pause taler Tor Boe-Lillegraven, Head of Strategy and Analytics, eBay Denmark, om
Den Digitale Forretningsmodel, Christian Agger, Saint Gobain, om Digital transformation and omnichannel, Mikael Moeslund, CEO EASI’R, om Meningsfyldte kunderelationer i bilbranchen.
Efter endnu en pause vil der være paneldebat med titlen Hvordan integrerer bilhandlere det digitale univers i forretningen mellem Mikkel Westergaard, Starmark, Mikael Moeslund, EASI’R, Jeppe Laursen, DBFU og Thomas Møller Sørensen, Bilbranchen/Dansk Industri.
Marcus Sheridan fra USA, The Sales Lion, taler om Customer Focus and Transparency In a Digital World, inden Tom Due Andersen, Sales Director Bilinfo & Bilbase, afslutter dagens program – herefter aftenbuffet og networking.