Autobranchens logiske logoer
Selv om autobranchen har velkendte logoer, så er der over årene opstået misforståelser om deres betydning.
6
Billeder
BMW-myten om propellen og luften stammer fra dette magasin fra 1929, og siden har mange troet, at den blå og hvide farve i BMW-logoet stammer herfra. Det er dog farverne fra det bayerske nationalflag. (Foto: BMW)
SYMBOL Lige for tiden bliver de større og større, men de er milliarder værd, og de har i de fleste tilfælde rigtig mange år på bagen. Logoer er af afgørende betydning for bilproducenter og andre aktører inden for autobranchen, men nogle gange kan det være svært at tyde, præcis hvad de betyder. Mange har nok hørt, at BMW-logoet vidner om, at firmaet...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement