Producent fejrer 150 år med vækst
Smøremiddel-producenten Valvoline fejrer jubilæum.
- Valvoline varemærket er bærer af en arv, der kan sammenlignes med arven fra virksomheder som Heineken og Nestlé. Og det er endda ældre end Ford Motor Company. Vi ser frem til at fejre Valvolines jubilæum i Danmark såvel som i resten af verden i det kommende år.
Som en del af 150-års festen vil Eurodeal lave et større roadshow-arrangement i løbet af foråret. Arrangementet afholdes i forbindelse med et større dansk sportsevent. Ligeledes vil der i løbet af året blive lanceret nye produkter samt en ændring i produktopsætningen.
Tydelig markering
Dertil melder Valvoline om, at man også vil kunne spotte firmaets logo under Premier League i England, og at hele marketingsdele får et særligt løft på jubilæumsåret. John Stotz, som er ansvarlig for Valvoline marketing og international forretningsudvikling udtaler i samme pressemeddelelse:
- Vi markerer 150 året med et tocifret vækstresultat for Valvolines internationale markeder. Dette er virkelig en spændende tid for vores virksomhed, og de aktiviteter vi har planlagt for det nye år og frem vil bidrage til at opretholde denne vækst. henmo