23948sdkhjf

BilBasen og Bilinfo i offensiven på de sociale medier

Med et budget på mere end fire millioner kroner skal bilsalgssitet og branche it-værktøjet positioneres på Facebook, Linkedin og andre sociale medier.
STRATEGI Mediebilledet ændrer sig markant i øjeblikket, og det tager BilBasen og Bilinfo konsekvensen af. En langstrakt strategiproces blev færdiggjort op til nytår, og nu bliver den nye strategi for kommunikationen til sociale brugere rullet ud.

- Vi er massivt til stede i de klassiske medier, og har et godt samarbejde på tværs af radio, netsid...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093