FIRMABIL Kia vil andet end at sælge prisbillige biler i familieklassen. Med nye udgaver af C-bilen Optima og SUV’en Sportage vil den koreanske producent også være med, når erhvervskunder skal vælge deres næste firmabil.
- Vi sælger i omegnen af 11.000 biler i Danmark. En stor del er naturligvis d mindre Picanto og Rio, men med nye, stærke modell...
Kia vil mase sig ind på erhvervsmarkedet
Den koreanske producent satser på med ny Optima og Sportage at få del i det attraktive leasingmarked for erhvervskunder.
Mogens Lyngsø, adm. direktør hos Kia Danmark ved siden af den nye Sportage, som skal forsøge at æde sig ind på, det voksende marked for C-SUV’er.
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement