Kia lancerer stor privatleasing kampagne
Vil gøre det mere gennemskueligt for privatpersoner at gennemskue Kias tilbud og prisstruktur på det voksende privatleasing-marked.
Adm. Direktør Mogens Lyngsø hos KIA Import Danmark A/S understreger, at privatleasing på ingen måde er nyt for Kia.
- Men vi har ikke tidligere koncentreret os om kommunikation af vores ellers attraktive aftaler på privatleasing. Vi forudser, at efterspørgslen på privatleasing ikke er toppet endnu, og vi har en naturlig interesse i at øge vores markedsandel af det kontinuerligt stigende privatleasing marked, siger Mogens Lyngsø.
Importøren tager nu konsekvensen af markedet for privatleasing og giver, med en større kampagne, mærkets privatleasing koncept et kommunikationsboost for at sikre, at kunder i markedet for privatleasing også tænker på Kia.
Ud over en attraktiv prissætning for privatleasing ligger det Kia på sinde at tilbyde kunderne et gennemskueligt produkt uden nogen overraskelser eller tekst med småt. I den forbindelse har Kia gennemgået markedet for at kunne finpudse sit eget koncept.
Afleveringsgebyret, som de fleste steder beløber sig til 600 kroner er indregnet i Kias månedlige ydelser. 5000 ekstra kilometer beregnes alene efter serviceudgifter og ekstra afskrivninger, så springet fra 15.000 til 20.000 kilometer på eksempelvis en Kia Rio 1.2 er 149 kroner per måned. Hver overkørte kilometer takseres for samme bil til 53 øre.
I samarbejde med Kia Forsikring er der udarbejdet en attraktiv forsikring, der også inkluderer afleveringsforsikring uden merpris.