23948sdkhjf

Overvældende interesse for konference om digitalisering

200 har på en uge tilmeldt sig til Bilinfos dag med videndeling, Den Digitale Forhandler 2016.
VIDENDELING Der er ingen tvivl om, at digitalisering er i fokus i den danske bilbranche for tiden, og at forhandlerne, importørerne og andre brancheaktører søger inspiration til at komme videre med at gøre deres forretninger digitale.

- Vi kan konstatere, at der er en massiv tilstrømning til Den Digitale Forhandler i år, og det var en rigtig god idé, at vælge DR Koncertsalen på Amager med plads til 300, set i forhold til sidste år, hvor vi var 186 og måtte melde totalt udsolgt en uge før konferencen, siger presseansvarlig for Bilinfo, Jan Lang.

Han fortæller, at der på en uge er 200 tilmeldte til Den Digitale Forhandler 2016, og en bred pallette af den danske bilbranche deltager på dagen den 1. november.

- Vi har tilmeldinger fra bilforhandlere med 25 biler på lageret, en række marketingfolk fra såvel bureauer som forhandlere og importører, men også direktører fra såvel importører som forhandlere, fortæller Jan Lang, der også noterer sig, at fem journalister fra blandt andet Børsen og Motor-magasinet har meldt deres ankomst.

Foruden den canadiske ekspert Michael Cirillo vil følgende give oplæg på konferencen: Mette Valsted-Westergaard, selvstændig kommunikationsrådgiver, Christiane Vejlø,
digital trendekspert, fremtidsanalytiker og blogger, Christian Overaa, CEO og co-founder af CCT (Cloud Communication Tool) samt Jesper Laursen, CEO hos Brand Movers og Media Movers.


Konkurrence blandt biløkonomerne

Bilinfo er en af hovedsponsorerne for biløkonomuddannelsen, og et led i sponsoratet er en konkurrence om fem fribilletter til Den Digitale Forhandler, og Bilinfo har sammen med ledelsen af uddannelsen lavet en populær konkurrence, hvor der trækkes lod om fem fribilletter til Den Digitale Forhandler.

- På biløkonomuddannelsen følger vi den digitale udvikling i bilbranchen særdeles nøje. Derfor er vi glade for, at Bilinfo afholder temadagen Den Digitale Forhandler. Det giver vore studerende en god anledning til at blive opdateret med hensyn til de nyeste tendenser på markedet. Allerede sidste år afholdt vi en konkurrence blandt vore studerende, hvor de, der havde udformet de bedste spørgsmål, blev inviteret med og havde lejlighed til at spørge panelet. Igen i år afholder vi en intern konkurrence blandt vore studerende om at formulere de mest relevante spørgsmål, så vi sætter stor pris på, at Den Digitale Forhandler er med til at sikre kompetencen for biløkonomerne med henblik på at være en væsentlig del af fremtidens bilbranche, udtaler uddannelseskoordinator Finn Rolighed.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.095